bara för jag har tråk! :o

Under 2010 har jag hittills!!
[x] Rökt
[x] Rymt hemifrån
[x] Bakat
[x] Sovit utomhus
[ ] Dansat i regnet
[x] Hatat livet
[x] Älskat livet
[x] Åkt bil med fyllon
[x] Varit full
[x] Varit/är förälskad
[x] Saknat någon
[x] Badat i havet
[x] Solat utomhus
[ ] Solat i solarium
[x] Snackat i telefon mer än 2 timmar
[x] Fått blommor av någon från motsatta könet
[x] Gett någon blommor
[x] Åkt polisbil
[x] Hittat ny musik jag gillar
[x] Lärt känna nya människor
[ ] Varit gravid
[x] Varit utomlands
[ ] Varit på rättegång
[x] Varit ledsen
[x] Gått hos psykolog
[x] Velat dö
[x] Varit glad
[x] Druckit alkohol
[x] Känt mig sviken
[x] Suttit vid datorn mer än innan
[x] Stulit något
[x] Känt hat
[x] Varit sjuk
[x] Dansat
[x] Shoppat
[x] Bråkat med mina föräldrar
[x] Någon har sagt att jag är snygg
[x] Mist en vän
[ ] Mist en släkting
[x] Bråkat med min älskling
[x] Bråkat med en kompis
[x] Varit så uppjagad att jag gjort misstag
[x] Gråtit för något som hänt i mitt liv
[x] Kallat någon hora/slampa
[x] Pissat utomhus
[ ] Skitit utomhus
[ ] Slagits med någon okänd
[ ] Slagits med ett syskon
[ ] Blivit misshandlad
[x] Spytt
[x] Tagit någon sorts drog
[x] Haft ångest och ångrat saker jag gjort
[x] Ljugit för någon som står mig nära
[x] Funnits där för en vän
[x] Skrattat så mycket att tårarna runnit
[/] Vaknat upp och inte vetat vart jag är
[ ] Åkt karuseller
[x] Åkt flygplan
[ ] Köpt ett husdjur
[/] Flyttat
[x] Insett att jag har världens finaste och underbaraste människor vid min sida


Kommentarer
Postat av: elin amour [en störd jävel]

TJENARE!

Nu är vinnaren av DAGENS BLOGG uppe :)

Kika in och kolla om du blev vinnaren, annars ny chans imorgon!



/ en störd jävel

2010-11-02 @ 02:14:07
URL: http://onefabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0