bara jag som inte gillar julen?

usch fyfan, vill inte fira jul.... inte alls. tycker inte de är kul att träffa släkt och behöva köpa en massa julklappar. dock är de värre än va de var förra året, nu har jag ju knappt några pengar alls. för att jag inte bor hos mamma längre.
julen stressar mig! visst äre kul att få en massa julklappar och sånt. men de e så drygt! speciellt när man har en morsa som köper massa saker och jag knappt köper nånting. alla säger ju att de är så mysigt, men nää inte alls. de tycker inte jag iaf.
kan man inte avstå julen?! :question:

ey svara på omröstningen vettja. så får jag se vad ni tycker om julen? :)

Omröstningen Gillar du julen? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa snabba enkäter!


Kommentarer
Postat av: Anonym

detsamma :)

2010-11-07 @ 20:47:09
URL: http://ajohaaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0