fuck vårdcentralen!

Var nyss på vårdcentralen, skulle kolla varför jag har ont när jag andas, varför jag har knölar på halsen(har fått en till) och va jag ska göra åt mina sår.
men hon sög! och jag menar de. asså hon sa att hon inte kände knölarna. de har min lärare och skolsköterskan sagt att dom gör. och ganska många andra.
hon sa INGET om vad jag ska göra åt såren, jag menar jag har haft dom där i en vecka och dom försvinner inte. skolsköterskan sa tom med att jag skulle tvätta med nån skit igår. och idag sa hon att jag kanske skulle få nån skit för att dom skulle gå bort. är sjukt förvirrad!
men hon på vårdcentralen sa att jag skulle sluta och röka de va typ de ända. och sluta med droger. haha palla! :o
fick ta blodprov med, läskigt. hoppas dom inte visar något :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0