senilkäring

Tjaa! De sög att va på gymnasiet...  gick typ bara runt med smurfen, jenni, frida, hanna och maria. Pappa har vart på möte nyss med i skolan. Dom hade snackat mer om att jag ska gå om. Och jag går om ett år om jag vill. Tror faktiskt jag ska göra de, för jag vill verkligen inte gå gymnasiet. Jag pallar inte!  Men vi får se. inget som bestäms över en dag precis :)

Har iaf bara suttit hemma sen jag kom hem, funderar på att dra till gården sen om jag orkar.

Jag börjar bli senil, mitt minne SUGER! Och jag menar de. Börjar bara bli jobbigare att koncentrera sig på saker med. Jag menar verkligen sjukt jobbigt! menmen, så kan de gå ;)

gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0