fuck you all

Dagen började bra, men slutade som ett helvete.
Var glad och allting skolan gick bra en stund...jag, Sherre, tobbe och julia började bygga på en kattlåda, den blev nästan klar. Asså en sån som dom kan sova i med en stolpe dom kan klösa på. Vi ska sälja den på nån marknad.
Men sen var de lunch och jag träffade rektorn och en lärare, och dom sa att dom ville prata med mig. Jag var fortfarande glad och allt. Men sen när jag väl satt där och dom tog upp ****** gick allt åt helvete. efter en stund fick jag ryck och gick därifrån och smälde dörren efter mig. Tål de bara inte, kan inte sitta och snacka helt normalt när jag blir arg. Dom gjorde såklart inget för att dom vet att jag kan göra nästan va som helst då....
Jag gick hem direkt. En annan bättre lärare försökte hindra mig från att gå hem. Men lyckades inge vidare. Skulle ju åkt iväg nånstans med henne för att komma ifrån skolan.
Nu har jag bara suttit vid datan och tänkt ända sen jag kom hem.
Jag vet inte hur de kommer gå nu, vet inte när mina föreldrar får reda på de eller om dom redan vet om de. Dom kommer ju aldrig lita på mig igen. Dom kmr hata mig....


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej danni dom kmr ALDRIG hata dig. <33

2010-09-08 @ 20:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0