pengar och cigg. happyface! :D

Har precis fixat med paket och shit. min kära far fyller år imorgon! fick bli en blomma och nån liten sak va de nu e. Och ett kort såklart. hoppas han blir glad iaf :)
Han kom nyss upp med 600 kr och 3 cigg paket, så jag är happyface! Han e världens bästa pappa! Och jag ska försöka fixa en bra födelsedag åt han, någon som har ngt tips på vad man kan göra för han kanske? Vill verkligen att han ska veta att han e bäst. Skulle vilja slösa dom där 600 kr åt han, men då kanske han tkr de är för mkt med tanke på att jag knappt har några pengar alls? :o
GRATTIS PAPPA! :D haha min pappa e söt!

Kommentarer
Postat av: Robin Tah King Tiderman

Din farsa är fan as frän ju! :D <3

2010-09-02 @ 21:38:17
Postat av: vsxxxsv

GRATTIS!!!!!!!!!

2010-09-03 @ 19:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0