trött danni!

Chacha! Idag var jag i skolan, men stickade bara. Skulle gjort en del andra grejer med, men failade lite för jag orkade inte. Linda var inte där idag heller så de sög. Men Sherre e tbx :)
vi fick tårta med! gott.
Är sjukt trött och har ont i huvudet. Vill bara sova nu. Men ska äta sen ska jag sussa.
Imorgon ska jag på soc möte och till psykolog, INTE kul! :( fuck allt säger jag bara...

Sherre gjorde ett armband till mig :)
  • Alcoholproblem
  • problem med skolan
  • atitydproblem
  • aggressionproblem
  • problem hemma
  • problem med droger
jag säger bara vafaaan!? kommer ni inte på mer eller??? allt står inte med

Kommentarer
Postat av: vsxxxsv

yes

2010-09-15 @ 18:50:30
Postat av: j

skit i soss och dom fjantarna som bara snackar massa dynga. <33

2010-09-15 @ 19:54:17
Postat av: Tova :D

Drogar du ?:o<3

2010-09-20 @ 17:24:58
URL: http://toovaa.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0