regnig dag=fiilm!

försov mig idag, började 9 idag ist för 8. Åkte direkt till Skene järn med Linda och Julia. Jobbade i en timme. Tröttsamt va de. Massa nr och shit. De pallar man inte!
sen åkte vi och lämna Julia i skolan. Sen socmöte i en kvart för jag vägrade att va där mer. Fick äta på donken sen med. Efter de åkte vi till vårdcentralen där jag fick snacka med bup.... de va drygt som fan! Fick sitta där i 1 och en halv timme typ. Fick fylla i 4 papper, fattade inte ens hälften av frågorna. Och sen bara snacka skit. Ska kanske få medicin med... kanske skulle va bra ändå.
Imorgon skulle jag kanske på socmöte IGEN, men mamma skulle försöka fixa så jag slipper de. hoppas som fan för nu pallar jag inte mer! Imorgon ska jag iaf träffa min saknade syster. Har saknat henne som fan ju. Vi ska kolla på film och äta lite och så. Mysigt! :) hela huset för oss själva, låter helt okej. Fast ponken ska va där med. men de är bara bra. Han har jag med saknat!

Nu ska jag bara kolla på film och softa hemma! Låter som en bra ide, min hjärna kokar över snart.
någon som vet nån bra film?

Ior! min älskling! :)

Grekland. Jag vill utomlands NUUU!

Kommentarer
Postat av: j

va e de för medicin ?<33 :o



kul att du ska träffa dom igen :))

2010-09-16 @ 15:31:53
Postat av: Robin Tiderman

Jag var i grekland i sommras. awesome var det :) Kom hit så åker vi dit tsm :D <3

2010-09-16 @ 16:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0