tidsfördriv

Mig själv med tre ord: ja e sär
Jag ville bli när jag var liten: större
Är du kittlig: på kvällarna ;)
Spelar du något instrument: nej
Något jag absolut inte äter: snigel
Vad sa du senast: skit du i de
Det här är jag bra på: att va sämst

Brukar du svära mycket: jo kan väl hända
Vad vill du jobba som: inget
Gillar du att sjunga: nä bara om ingen hör :D
Gungar du på stolen: ibland

Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: har redan piercingar

Dagen
Vad har du gjort idag: tråkat me bobba
Vad ska du göra ikväll: javet inte
Vad är det för veckodag: torsdag

Dagens dryck: coooooola!
Dagens pålägg: äter inte macka euuw
Vad saknar du idag?: närhet

Dagens humör: upp o ner 

Annat
Morgon- eller nattmänniska: nattmännsika

Hur många kuddar sover du med: 1-2
Hur tidigt stiger du upp: 1-3
Snarkar du: ooja alla gillar när ja snarkar!


Favorit
Färg: care
Mat: pizza
Plagg: kläder
Skor: mina skor

Ställe: THAILAND!

Kläder & mode
Favoritplagg i garderoben just nu: bryyyyyy

Favoritfärg på kläder: svart?
Vad hade du på dig idag? ska väl du skita i
Smink: allt

Senaste:
Person som sov i din säng: jag o rasmus
Person du pratade med: bobba
Person du gick på bio med: venne
Kram: jenni

Känslan: döda bobba
Resa: thailand
Dröm: vettefan
Personen du pratade i telefon med: bejb
Personen du fick sms av: Martin

Antingen eller

Bio eller promenad: fuck no inte gå!
Har du någon kompis som är fjortis? lätt
Är du helst med killar än tjejer? egentligen killar..
Har du kysst en främling? HAHAHAHAHHA, nästan? eller inte en främling men en.. obekant?
Pussar du dina vänner hejdå? ibland
Säger du puss hej i telefonen? sometimes


Vänner
Vem förstår dig allra bäst? alva, annie, lindmark
Vem säger du allting till? alva, annie, lindmark
Vem kan du inte leva utan? mina vänner såklart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0