negerbollar med redbull

skolan va seg som fan, stog i cafet hela dan. men fick iaf sluta 20 över 1 :thumbup:
Verran, Jenni och Natha kom hem till mig vid typ 2. Vi satt och bara och softade och spelade lite. sen drog vi till kinna och luffade en stund och sen till gården!
vi gjorde as stora negerbollar och hällde i lite redbull i smeten. De slutade med krig och sen fick vi städa upp de. haha busigt! ;)
träffade min älskling på gården med, han e bäst, underbarast och ALLT man kan önska sig. men han hade klippt håret och jag saknar hans långa hår! :(
nu ska jag tvätta bort sminket och rengöra piercingen. sen ska jag nog nörda lite sen sova! för jag e trött som vanligt :blush:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0