tidsfördrift

 
hittade den här på bdb, typ om förhållande. och eftersom jag har tråkigt såvafan :)

Du är tillsammans med? - Rasmus Björkeryd ♥
Hur gammal är han/hon? - 18
När fyller han/hon? - 8 december
Vart bor han/hon? - kinna
Har han/hon piercat sig någon gång? - ja
Har han/hon druckit någon gång? - jaa förfan :D
Han han/hon rökt? - ja
Vad har han/hon för färg på rummet? - hmm, blått?
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon?-  säkert åka till Turkiet och överge mig här :o
Har han/hon någon fobi? - ja för bögar 
Är han/hon beroende av något då? - cigg och mig såklart (a)
Är han/hon envis? - ne inte specielt
Vad gör han/hon på helgerna? - umgås med mig och kompisar
Beskriv honom/henne med två ord? - finns inte ord för att berätta hur bäst han e
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - haha säkert om några år
Varför blev du tillsammans med honom/henne? - för han e fucking underbar!
Föll du för honom/henne direkt? - nej
Du har slagit honom/henne? -  inte va jag vet (a)
Du har roligt med honom/henne? -  jaa alltid
Du skulle kunna bo med honom/henne? - klart! :D
Du vet någonting om honom/henne? - vet massor!
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? - mycket ♥
Är du svartsjuk på andra tjejer/killar? - nej



Om er:

Hur länge har ni då varit tillsammans? - typ 1 ½ månad, hoppas på mkt längre
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - eh ja?!
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - olika, men somnar nästan alltid ändå
Har ni sovit över hos varandra? - många ggr :)
Har ni gett varandra sugmärken? - haha, ja
Har någon av er vart otrogen? - inte vet jag inte jag iaf
Har ni bråkat någongång? - typ..
Vem håller fjärrkontrollen? - olika
Vill du åka utomlands tsm med han/hon? - ja förfan! :D
Vad har ni gemensamt? - hmm, båda gillar cigg. kmr inte på så mkt mer
Har ni samma åsikter om saker? - njae
Planerar ni framtiden ihop? - nae 
Har ni samma musiksmak? - ibland
Har du nånsin gillat ngn annan så mkt som du gillar han/hon?- nej
När träffades ni senast? - typ måndags, saknar han som fan!
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - inte länge, några dagar bara xd
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? - ja
Hur länge kommer ni vara tillsammans? - länge hoppas jag ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0