a-traktor...?

Jag är sjukt sugen på att skaffa "a-traktor"! Hittade en som jag nästan e kär i. Vill ha den! får väl se va mammsen säger ;) dom säger ju att jag måste skaffa ett "intresse"...? tom soc sa de.
förövrigt kom jag nyss hem från Varberg och nu väntar jag på att verran ska komma till Kinna så jag leka med henne. Kul ju, undra va vi ska hitta på? Något kmr man väl alltid på. :)

Och i helgen kanske jag och jenni bara ska softa. hyra film, köpa godis och sånt. Hoppas på att jag inte måste nån annanstans bara! :D



pappa kom precis upp med melon till mig. Gott! :D

Kommentarer
Postat av: Robin Tah King Tiderman

Då måste du ju ta AM kort ;o jobbigt :D Jag fick det ju automatiskt för jag hade gammla EU kortet (a) <3

2010-08-22 @ 21:01:55
Postat av: j

yey vi kmr ha de myys isåfall:))<3

2010-08-22 @ 21:21:06
Postat av: hampuff

vad ska du ha för a-traktor ?

2010-08-23 @ 00:21:29
Postat av: nattah

kan inte jag oxå få va med i helgen? (a)<3

2010-08-24 @ 15:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0