ARG.

okey, suttit och stirrat på dom där fucking lapparna om böter och shit hur länge som helst typ. fett arg seriöst, äre så konstigt att man e "uppkäftig" mot snuten? och om man blir arg om man får böter för att man skjutsade en kort jävla bit? jag blev iaf fett arg. stog och skakade som en jävel och kunde knappt andas. (jag har lite svårt att hålla mig lugn ibland...) sa en massa skit till dom kanske, men ÄNDÅ förhelvete, dom har ju fan inget liv.
tog iaf lite bilder som jag sa.

här e mitt hus, erkänn snyggt? ;)
mina skoooor
ah, eeeh...jag vet inte?
nån som vill köpa dom? 200 kr


fixade pengar idag oxå, jag och verran hade de soft sen iaf. imorgon med kanske? ;)
imorgon ska jag nog beställa kläder oxå. hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: J

vafan fuck aina jävla töntar..

fick du böter ba för du skjutsade på cykeln? :S

2010-08-16 @ 01:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0