framtid...?

Asså finns många som frågar vad jag vill bli i framtiden, vad jag vill jobba med osv. Jag tänker inte på framtiden, jag lever i nuet. Jag tar dagen som den kmr.
finns även många som säger att jag borde rätta till mitt liv. JAG ORKAR INTE BRY MIG! seriöst, de har hänt för mkt. Orkar inte rätta till mina fel.
Finns även många som säger till mig att deras liv suger, och inte vill leva. De e inte de roligaste man vill höra precis.... för jag försöker hjälpa, men jag vet att jag inte kan.
Och jag pallar verkligen inte alla som lägger skiten på mig. Jag har de redan dåligt som de är, jag behöver inte mer. Visst jag kanske överdriver, finns väl många som har de som jag.
Jag lever iaf mitt eget liv, och jag vill inte höra nån skit om att jag ska ändra på de. Tänker fortsätta leva så här, så länge jag orkar. ;)

aja igår chillade jag bara med natha och några typ :)

och sen när jag kom hem hade lotta gjort sånt här gott vade nu e :D

horgrisar...
Fuck systemet, fuck polisen, fuck hela lagen och FUCK HELA SKITEN...typ? ;)


vafan ska man hitta på idag då...? de e soooft som fan att va singel ju :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0