godnatt och förlåt!

Nu ska jag snart dejta kudden. Ut och ta en cigg först som vanligt.
Jag känner mig värkligen spääämad. haha alla skriver helt plötsligt :o men de e bara kul, så fortsätt med de.
jag har gjort många misstag, nyss märkte jag ett. Jag valde fel person från början. och nu kan jag inte ändra på mitt val.
och ett annat är att jag alltid sårar människor, måste bara säga förlåt. Hoppas ni läser bloggen. och fattar vilka jag menar...

Godnatt, skriver troligen imorgon innan jag åker. puss


Kommentarer
Postat av: Robin Tah King Tiderman

Haha det blir ju lite så tiewp :o MORN! <3

2010-08-08 @ 12:58:10
Postat av: verran

saknar dig danni ;o <3

2010-08-08 @ 20:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0