hemma från borås

Hemma från borås nu, de va inte de roligaste men bättre än att va i kinna och luffa.  Alla älskar knarks komun, aiiight? ;)
Var där med typ Natha, Jenni, Verran och Sherre. Sherre fick mig att börja snusa :o omg!
Var lite loligt folk där med, haha ofta man pussar någon på handen. Men synd som fan att inte hon var där. Seriöst, pissed!
Jag e typ trött, ska nog sova snart. funderar på vad man ska hitta på imorgon? Förslag?
Ska kolla om pappa kan fixa fiddyn så jag och jenni kan åka ;) hihih!

en utav mina hjälmar

byxor tror jag de kallas för?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kan leka imon ?:D

2010-08-13 @ 01:00:10
Postat av: nattah

leka imon ?:d<3

2010-08-13 @ 01:03:52
Postat av: J

du har röda tår på bilden :D<3

snygga brallor fan :O

2010-08-14 @ 02:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0