Jag e faktiskt glad

Jag är faktiskt glad att vi inte e tsm längre, visst de kan bli ensamt. Men många fler som börjat snacka med mig nu när jag är singel, hihi ;)
Jag har funderat, och jag tror de finns nån annan jag gillar. Tänker inte säga vem till ngn ;)
nog om de nu! :D

Jag har annat att tänka på, viktigare saker. undra hur de går på mötet och vad dom vill nu.
:s
jag som trodde jag skulle slippa den skiten. men nejdå dit måste man, om man har "problem" som jag. Jag sabbar mitt egna liv, inge vidare. men jag hoppas de blir bra snart igen. Vart en hyffsat lugn sommar iaf tkr jag.

Bra låt! :D
Cypress Hill featuring Damian Marley – Ganja Bus - Explicit Album Version


Daaamn va jag uppdaterar HELA tiden, hoppas ni inte tröttnar ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu blev ja nyfiken när du skrev att de finnns någon annan du gillar :o<3

aja puss på dig :)<3

2010-08-08 @ 20:54:45
Postat av: //natta XD<3

ja skrev de där uppe :p

2010-08-08 @ 20:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0