pengar, pengar, pengar! :D

Jag är glad nu för igår när jag var hos mamma fick jag en väldigt försenad födelsedagspresent som var från mina kusiner, 500 kr. inte så jätte mkt kanske. men ändå :) pengarna hade legat där och skräpat sen i mars nångång. så vad ska jag hitta på för dom pengarna tro? :o
OCH nyss fick jag även reda på att om jag håller mitt rum fint varje månad får jag 1000 kr på mitt konto. jag är värsta happyface för de! :D för de var längesedan jag fick pengar...

Nu typ sitter jag hemma och bara lyssnar på musik typ. Kanske ska va med sanna sen oxå. :D

här har du en bild på hur mitt hår såg ut innan jag började färga de ;)
(sanna ville se :D)

jag typ saknar de håret :(

Kommentarer
Postat av: Robin Tah King Tiderman

Du kan åka hit för dom pengarna (a)<3

2010-08-29 @ 14:20:11
Postat av: verran

de röda håret var fett nice :oo :D<3

2010-08-29 @ 17:04:05
Postat av: Tova:D<3

de röda e najjs <3

vrf färgar du inte de t rött igen då ?<33

2010-08-30 @ 18:14:45
URL: http://varandrasbejjbs.blogg.se/
Postat av: j

såå söt du är,asfint hår med:))<3

gött med pengar!:D

2010-08-30 @ 18:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0