shululu?

Beställde inga kläder idag hann inte, kom nyss hem. Får bli nån annan dag. I helgen hoppas jag iaf.
Har iaf vart med några typ... Natha, verran, sanha, sofia och många fler. men orkar seriöst inte skriva alla. tog ju lätt dom bästaste iaf ;) vi har inte gjort så mkt, bara luffat typ.  vad ska man hitta på imorgon då...? Kanska va med natha? :)
Måste skaffa 300 kr, nån som kan va snäll och ge mig kanske? Om jag hade fått tbx dom pengar jag lånat ut till folk hade jag haft pengarna nu. Men nej, ingen som vill ge tbx dom... ska iaf inte låna ut pengar till folk igen, inte så mkt.

Daaamn, tror jag har gjort bort mig ganska mkt....
jag vill ha tbx mina byxor och allt som låg i min väska, jävla tattare som tog dom :(
får nog bli lite bättre på att ta nya bilder, lr vad säger ni...?

puss på er som läser min tråkiga blogg! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hade gett dig pengar om ja hade <3..

du kan vel lägga ut bilder på de du ska bestäla sen ? ;D och på söta dig ! :D

vadå gjort bort dig ?:o

Puss<3

2010-08-14 @ 02:10:54
Postat av: Anonym

/jeni

2010-08-14 @ 02:11:38
Postat av: Nattah

vi kan leka imon :)

va menar du med att ha gjort bort dig?:o<3

puuuss (L)

2010-08-14 @ 03:28:31
Postat av: sanha

puss på mej som läser fin roliga blogg :D<3

2010-08-14 @ 03:34:26
URL: http://leookungen.blogg.se/
Postat av: Robin Tah King Tiderman

Puss på dig med :) <33

2010-08-14 @ 12:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0