skola imorn :(

Har vart med jenni idag, mest iaf hon följde med mig hem. och jag har saknat henne som faan! vi får hitta på ngt mer snart! :)
FUCK ATT DE INTE FUNKA! :(  hade behövt de, verkligen
Träffade några till men va inte med dom så mkt.


De känns inte som att jag kommer leva mitt egna liv längre, kmr ju inte ha tid till ngt annat än att prata med en massa... dom här måste jag träffa ibland:
  • Socialen
  • kuratorn i skolan
  • kuratorn på ungdomsmottagningen
  • bup (kanske)
  • och kanske en psykolog snart.
Känns inge vidare...men jag antar att allt e mitt fel, JAG fuckar upp mitt egna liv. Och vet ni vad? jag kan inte sluta. eller så var de det som fick de att bli så här.
blir nog böter och rättegång med. tänker inte skriva i mer detaljer.

imorgon börjar skolan iaf, kmr nog va ganska grinig.

rasta freedom




Kommentarer
Postat av: j

aw ja hade saknat dig med sötis:)<33

men du,du komer visst ha tid med annat:o

2010-08-20 @ 23:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0