tråkig och jobbig dag

skolan söög! vi fick typ greja med målpärmen och sen fick vi gå ut i skogen och plocka löv, jag menar vafaan? :s palla, hade tråkigaste lärarna idag. Och jag har bara vart sur och lättretad.
och sen när jag kom hem satt jag bara och tänkte på en massa skit, jobbigt. ganska chill att bara va hemma ändå. Men jag saknar natha, jenni och verran som fan. krya på er sötnosar <3

en bra grej har hänt idag iaf, rekord med besökare på bloggen! :D puss på er som läser ;*

hahah, cp bild :P


Kommentarer
Postat av: emil

puss på dig själv sötnos

2010-08-31 @ 17:11:21
Postat av: Robin Tah King Tiderman

Tuttar!!!!!! ::D:D:D:D:D:D hahahaha :$ puss <3

2010-08-31 @ 20:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0