fyfan tråkig dag

Kom precis från skolan, fyfaan va tråkigt de var! som vanligt, men värre.
gjorde ett uppdrag och fick skriva ner vad man behöver för att göra köttbullar (wtf?!)
sen fick jag kolla på 2 jävla barnfilmer, seriöst. nästan 16 år och får kolla på tecknad film utan handling? :s
efter lunch stog jag och TB i cafet iaf. de va bättre drack typ 3 koppar kaffe hihi. blev på lite bättre humör iaf.

Nu ska jag bara sitta hemma och dunka musik tror jag. :) Kanske kolla på en serie pappa har spelat in åt mig.
saknar älskling ♥
hot hot hot ;)
saknar den tiden då jag gick i samma klass som er.... :(

Kommentarer
Postat av: NATTAh

aw bilden (L)

saknar oxå den tiden :(<3

2010-12-16 @ 19:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0