uppdatering

har inte haft tillgång till dator förens nu. så nu skriver jag om vad jag gjort dom senaste dagarna. :)

torsdag: åkte ju hem till mamma. Vi gick en promenad till kyrkogården och tände ljus till morfar, farfar och min kusin. sen bara myste vi och badade i jaquzzin. och vi spelade även bingo jag och syster. ovanligt att jag gör de! :)

fredag: julafton! jag gick upp vid 11 och åt lite gröt. sen hjälpte jag till inför att fixa julbord och sånt. fick tända typ 100 ljus. sen efter några timmar fixade jag mig och sen väntade jag på "släkten". när dom kom så åt vi utav maten, åt godis, drack och körde ett julklappsspel. fick chocklad till slut. :)
vid 9 nångång var alla borta. och julgranen var fullpackad med paket bara till mig, syster, mamma och benny.
jag lägger in bilder och lista på vad jag fick. jag fick iaf en ny bärbar dator är as happyface för de! :thumbup:

idag får jag lite mer paket. för nu ska jag fira jul med pappa, lotta, hugo, syster och farmor. vi ska snart äta. men faan va jag har ätit mkt under dagarna! :D

skriver mer sen, för nu ska jag äta julbord igen! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0