dreads?

Funderar på dreads, kanske ska till Borås och pierca mig nästa vecka. Får se va mammi säger om de. Vet ju att jag får de. Bara att hon ska ha tid för mig. Och om vi drar till Borås ska jag kolla ett ställe jag tror dom sätter i dreads, vill inte ha äkta har jag hört att de lever djur i dom. Usch :o
Ska ha naturliga färger, inte rosa lr ngt sånt flashigt.
Ska även kolla med mamma vad hon säger om a-traktor hihi :)
saknar piercingen! men vill hellre ha i ögonbrynet.

Med tanke på ngt annat blir jag jävligt störd på soc, trött på dom nu!
ska snacka med nån snubbe därifrån.
OCH jag måste va 10 timmar extra med min lärare. FUCK IT! seriöst, orka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0