rosa med glitter :D

Fråga inte om rubriken, jag vet inte bara skrev ngt xD så jävla jobbigt att komma på sån shit ju! :o
började skolan kvart över 9 och sen åkte jag, linda och nathalie till skene järn. de söög! va där i typ en timme och sen åkte vi till något cafe och träffade Frida :D och åt nån bulle och drack cola. sen till skolan och tråka.
efter skolan åkte jag hem och softade lite. sen kom Jerry till Kinna och jag träffade han.
träffade även lite folk där som vanligt bland annat sherre, albin, yasser, adam osv :)

ska nörda resten av dagen ;) och skype
bjuder på bilden ;)

Kommentarer
Postat av: vsxxxsv

hahahaha<333 nice foto!!!<3

2010-10-08 @ 17:08:02
Postat av: verran:*

aww, va gullig du är danni ;) bilden va skitsöt <3<3

2010-10-09 @ 01:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0