sherre e snelhest! :D

Först stog jag i cafet med sherre i skolan.
sen fick jag graffa på en jävla tygbit. de va ju väääldigt lyckat -.-" kewl när de står minst 10 småungar och tjatar bakom en hela tiden. lol

Fail :$
Sen följde Sherre med mig hem, vi drog till Kinna och där träffade man som vanligt lite folk. Fattar inte hur man pallar va ute i skitvädret :o Ska ALDRIG dricka den där energidrycken nå mer, man blev ju helt fucked up efter den! :o
Vi följde med Martin hem och han nördade.

Jag och sherre satte upp lite porrbelysning på mitt rum med ;$

Nu sitter jag bara och chillar framför datan. Kanske ska med Sherre till sin farsa i helgen. niice! :D
Jag vill på DH vafan!

Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra. Bara chilla antar jag.

Du e så jäävla sööt! ;$

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihih jag såg dej när du målade;)) de värkade kul..fast nä:pPpPpP

vem e söt?=)

2010-10-18 @ 21:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0