sluta snacka skit!

Varför e alla så jävla seriösa hela tin för?! lev livet, gör vad du vill och känner för!
fattar inte va som e felet! att snacka skit och sprida ryckten om folk löser fan ingenting? lr ni kanske mår bätre av de? Låt ALLA va sig själva för faan!
Jag tänker inte ändra ett skit på mig. jag tänker va mig själv hela livet ut.
Jag lever livet och tar dagen som den kommer. Visst de orsaker endel trubbel och problem. Men låt mig va ett fucking problembarn då!
lägg skiten på mig om du känner för de, snacka skit om du tycker du mår bättre av de. Men FUCK YOU om du tror att jag bryr mig! :D



Im not perfect, but neither are YOU! 

Kommentarer
Postat av: lovisa

Allt bra idag?:9

2010-10-11 @ 16:41:06
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: vsxxxsv

you perfect!!!)))<3

2010-10-11 @ 16:49:46
Postat av: Anonym

bra text *(:

2010-10-11 @ 18:36:10
Postat av: j

du behöver fan inte ändra dig<33

2010-10-11 @ 20:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0