trött på skiten!

Jag e inte bara trött för att jag vill sova utan även på all bullshit, FUCK THAT!
Och så jävla trött på att tänka, tänka på alla minnen. FAN vill bara glömma men de går inte. De finns för många bra minnen. Kommer aldrig glömma.
Kommer ihåg allt de galna vi gjort, och jag saknar faktiskt att va så crazy som jag va innan.
Saknar när man kunde snacka med er om allt.
Fyfan, men de känns som att allt tog slut och jag dög inte för er längre. De nog är bäst så här, onödigt att bråka men de e inte lätt. de sa nästan bara poff och allt va borta, kan knappt fatta de.
De vi hade innan kommer aldrig tillbaka allt e förstört.
Don't think you ever will see
Don't think you ever will know
How much I actually cared
About everything we shared

värsta emobilden. Men den här väcker minnen,
 och de är inte ngt som försvinner snabbt, de kommer finnas kvar länge...

Kanske onödigt inlägg, men ibland måste jag bara skriva och få ut allt :(

Nu ska jag iaf sova. fick en limpa level innan så borde va glad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0