sjuk

jag vet, har vart dålig som fan på att blogga! men jag blev sjukare och har inte haft energi lr ork till att sitta vid datorn. men jag var på vårdcentralen igår de var knappt att dom ville att jag skulle dit, som vanligt. dom trodde bara att de var vanlig förkylning och grejer. men efter många om och men fick jag gå dit. dom visste inte va som var fel på mig. de var inte halsfluss. de tog en fucking timme där! dom tog blodprov och grejer. dom ville skicka in prov på odling och blablabla. men de kunde dom inte för att de var på en fredag.
till slut beslutade dom sig iaf för att jag skulle få antibiotika, dom tyckte att de såg väldigt illa ut och förstog att jag jag verkligen hade ont.
nu äre mkt lättare att svälja iaf. och jag hoppas på att bli frisk snart! inte vart frisk på 12 jävla dagar nu.
gammal bild och jag ser efterbliven ut som vanligt.

snear på livet, trött på alla jävla lögner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0